eXTReMe Tracker

onsdag, november 22, 2006

video

Ja så nå har vi lært Final Cut og Motion, som er video redigering programmer. Det ener er til å redigere video, og det andre er til mer spesial effekter og lignenede.
Jeg gledet meg ikke så veldig til video delen av skolen, men jeg har blitt veldig positivt overrasket. Det har vært kjekt å lære litt mer om film, video og selve oppbygginga av en film.

Første uka lærte vi motion, og her kan du se hva det ble til.


Uka etterpå lærte vi Final Cut som er video redigerning programmet. Filmen her er fra prosjektet vi hadde etter de to ukene.

3 kommentarer

Blogger Janne sa...

nice frank! jeg likte spesielt godt "sangen" på den første videoen, siden jeg akkurat selv har laga teknosang på garageband med akkurat den samme basslinja. Det var moro! du er blitt så flink!

24 november, 2006 12:22  
Blogger Kristian sa...

TIKKEN!!

Du er nå blitt blogge-tikka! les mer på min blogg.

16 mars, 2007 15:30  
Blogger Chris sa...

heylow - nice movies man. great stuff. har du sett noe mer på farger og øystein comic stuff? Chris

29 april, 2007 11:59  

Legg inn en kommentar

<< hjem