eXTReMe Tracker

onsdag, september 27, 2006




pilot seven innspilling...
Ja nå er vi underveis i innspillinga av pilot seven ep'n. Ting blir litt annerledes når man ikke er naboer, så det skjer på følgende måte:
-Byron spiller inn trommer i ålesund, og sender de til haua når han er ferdig.
-Frank (altså jeg) mottar cd med trommespor og rigger til forsterkere og gitarer for å gjøre min del, for deretter å sende de tilbake til ålesund. (det er så langt prosessen er kommet til nå)
-Håvard må ta seg en tur fra oslo til ålesund å spille inn bass
-Jonas reiser også opp en tru til ålesund (fra bergen) for å synge inn de vakreste toner.
-Og til slutt kommer alt annet som miksing, ting vi har glemt/ikke fått tid til (jeg må synge inn etter jeg er kommet hjem fra sveits)
Men etter alt dette pluss litt til, håper vi å få en flott ep!! :) Satser på at den i alle fall er klar til neste konsert som er natt til første mai på blindheim bedehus i ålesund.
Sjekk innom www.pilotseven.com for oppdateringer og bilder...
rock'n roll

4 kommentarer

Anonymous Anonym sa...

Yeah!

HeHey Frank!!!!

Konge blogg du har fått :P
drit fett! ;D

Savner deg Utrolig Frank!!!!

Håper alt er bra med deg ;)

Stor Klææm Juni !!! Gla i deg Frank!!!

28 september, 2006 00:05  
Blogger ane sa...

ey! kult med blog:) virke som du har litt peiling på dette og, imponert øve tegninger og greier...:) ka tid du reise t sveits? God torsdag!

28 september, 2006 19:47  
Blogger David Aasen sa...

æ glæd mæ

28 september, 2006 22:11  
Anonymous Anonym sa...

heeei
jeg har fått megf blogg
http://susanne-nedregaard.blogspot.com

07 oktober, 2006 18:53  

Legg inn en kommentar

<< hjem