eXTReMe Tracker

søndag, november 12, 2006

Frankrike




Ja i går var jeg i Frankrike en liten tur. Vi reiste med båt over fra Nyon til Yvoire, som også kalles "village médiéval" og "village fleuri".
Det er en liten landsby med masse blomster til og med i november, og det ville nok vært enda flere en fin sommerdag. Det kule med plassen er at det er en middel alder landsby, og med mine øyne virket den veldig godt bevart. Skulle nesten ønske jeg kunne gå rund der med sverd og skjold for å få helt den riktige stemningen.

Det er gøy å kunne reise litt rundt på steder man aldri har vært før, så jeg må prøve å utnytte det litt nå når jeg er midt i europa.

Jeg hadde besøk av carina frem til tirsdag, og det var kjempekjekt å ha henne her nede. Vi fikk noen kjempefine dager sammen selv om hu ble litt syk.
Eller har det vært ei travel uke. Ukas program har vært Final Cut, noe som brukes til video redigering. Det har vært spennende, og vi har også lært grunnleggende ting som er viktig når en skal lage en film. Før jeg kom hit tenkte jeg at film ikke var det store for meg, men det var faktisk ganske så gøy.
I morra skal vi begynne på video prosjektet der vi bruker Final Cut og Motion. Blir spennede med et nytt prosjekt nå, selv om jeg vet at det kommer til å bli travelt:)