eXTReMe Tracker

lørdag, september 30, 2006




3 ukers utsettelse
åh ja nå har jeg holdt på en stoooor hemmelighet i 3 uker. Jeg tok carina med ut til sjøen, fallt ned på kne, gav henne et frø. Ja et sånt frø formet som et hjerte. Jeg fant det inne i regnskogen i honduras. (Måtte skyte to elefanter og en tiger for å få tak i det)
Så spurte jeg "vil du jifta deg me meg?"
Carina som i grunnen trodde hun var forberedt, ble nok litt stille og jeg ble sittende på kne til bloet forsvant i beina... Fikk satt meg opp, og vi hadde en veldig god prat. Litt senere samme kveld lurte carina på om jeg kunne stille spørsmålet en gang til. Og ja det gjorde jeg. Hun sa Ja! Flott sa jeg, og vi var forlovet:)

Vi hadde i grunnen lyst å ha ringer før vi sa det til folk, og da fikk vi også litt tid til å bli vandt med det for oss selv også. Det er ganske rart i grunnen, og jeg forstår nok ikke helt hva som skjer. Men jeg vet i alle fall hvor go Carina er, og alle de bra tingene som jeg setter så pris på med henne. Jeg elsker deg Carina, og gleder meg over det du er!

10 kommentarer

Blogger Janne sa...

HURRA!!!!!!Jeg er superglad på deres vegne! Hihihihi! Hva skal man si? HURRA!

01 oktober, 2006 15:16  
Blogger David Aasen sa...

gratulerer frank!
ha det gøy i sveits.
jeg skal se etter forloveden din, og skjerme henne fra teite gutter.
later skater.
_dAVID

01 oktober, 2006 16:14  
Blogger Carina sa...

Gratulerer;)

01 oktober, 2006 18:35  
Anonymous Anonym sa...

GRATULERER masse med forlovelsen!! så koselig:)

lykkeønskninger fra kristin,som bor i trondehim,som kjenner janne og liker umbrella(om du husker meg)

01 oktober, 2006 19:17  
Anonymous Anonym sa...

Gratulera så mye begge to! Jøss..Så koseli!:)Kjeme du snart te Haua ijenn?

Hilsen frå Anne.

02 oktober, 2006 02:18  
Anonymous Anonym sa...

Åh...gratulerer så masse! Smiler over hele fjeset nå, det gjør godt å få sånne gladmeldinger når man er langt unna Haua og Norge og alt annet man er vant til. Gud velsigne dere begge!

02 oktober, 2006 22:01  
Blogger Honningdal.jr sa...

så får jeg gratulere deg jeg også! bra jobba asså, du fant super-woman i egen person! og hun trenger en med skarre-R! Hun er min allerbestis, så pass godt på henne.og jeg skal passe på henne mens du er borte, jeg. :) lykke til i sveits! Vær velsignet! -lenanette

06 oktober, 2006 13:24  
Anonymous Anonym sa...

GRATULERER FRANK!!!
Velkommen i klubben! Det var ganske likt med meg og, og jeg måtte spørre en gang til senere på dagen. hehe. Dette var dritbra! Skal hilse fra Hanne! Klem, Paul

09 oktober, 2006 23:51  
Anonymous Anonym sa...

då må eg vel bare få sei GRATULERA så mye. Detta va jo skoie. To tomla opp!
Kosa deg vidare i Sveits!

15 oktober, 2006 11:13  
Anonymous Anonym sa...

dokke e så søte =D

31 desember, 2007 04:20  

Legg inn en kommentar

<< hjem