eXTReMe Tracker

tirsdag, oktober 03, 2006


Vel framme i Sveits
Ja nå har jeg kommet meg fram til sveit, og burtigny hvor jeg skal bli boende de neste 12 ukene. Turen ned gikk veldig bra frem til danmark. Der satt jeg og ventet på flyet som skulle videre til Geneva. Flyet ble selvfølgelig forsinket og det ble først 45 min forsinket og deretter 25 min ekstra forsinket. Hm kjedelig når sånt skjer. Ellers gikk alt veldig bra:)

Skolen jeg går på heter "school of digital communication" og jeg skal lære forskjellige programmen som blir brukt til
print design, web design og video redigering + litt animering tror jeg... Ja jeg vet det høres spennende ut, så jeg kan nesten ikke vente på å komme i gang:)
En like stor del av skolen er å komme nærmere Gud, og bli bedre kjent med ham personlig.
Jeg ble også utnevnt til "husets" elektriker i dag, så det kommer til å være oppgaven min her hver dag fra 2-4. Fikse noen kontakter, skifte lysrør og sikkert noe sånt....

1 kommentarer

Blogger Carina sa...

Jammen kjekt for den UiO-basen å få en så flink og kjekk elektriker! :) Personlig gleder jeg meg til å dra for å sjekke om denne elektrikeren gjør en skikkelig jobb... Hurra!!!

04 oktober, 2006 00:12  

Legg inn en kommentar

<< hjem