eXTReMe Tracker

tirsdag, oktober 10, 2006


Hei fra burtigny!
hehe ja kan jo først si at da jeg tok bilde av disse kuene fikk jeg meg et skikkelig støt! Selvfølgelig kom jeg borti strømgjerdet med fingeren. De andre rundt meg fikk seg en god latter:)
Tenkte jeg skulle formidle noen ord og bilder fra første uka her nede. Som sagt tidligere kom jeg meg trygt ned her til sveits, men det blir jo alltid litt hjemlengsel. Heldigvis finnes det internett, så det er nok mye lettere å kommunisere med kjente nordmenn enn det var i gamle dager. (hvis internett fungerer da)
Jeg har det stort sett veldig bra, og jeg har fått meg noen venner her nede:) heldigvis er det noen som snakker engelsk...
På skolen har jeg lært mye nytt. Denne første uka har vi lærte "illustrator", et vektorbasert program der man i hovedsak lager logoer, plakater og ellers designer mye former og krusseduller. faktisk ganske så spennende;)


Prosjektet for uka var å designe logoen til et vannflaske merke "waterfall" og det skulle lages 3 forskjellige smaker. Logoen skulle være sporti, ren og alt mulig annet... resultatet av jordbær og sitron ser du her på siden(det var de jeg likte best. hehe)
Ellers lærte vi å bruke en rekke forskjellige verktøy, som gjør det mulig å lage alt mulig slags ting. (tror jeg i alle fall) under her kan du se noe jeg fikk til i løpet av uka.

3 kommentarer

Blogger Janne sa...

mmmmm...hvor kan jeg få kjøpt den flaska med sitron hen? Den så skikkelig god ut altså! Go go go Frank!

11 oktober, 2006 08:56  
Blogger Carina sa...

Du er jammen flink! Det kan jeg godt si:) Nå er det tre uker til jeg kommer på besøk til deg... E gleda me!!!

12 oktober, 2006 18:55  
Blogger Kristian sa...

Hei Frank. Du e flink, stå på!

15 oktober, 2006 01:51  

Legg inn en kommentar

<< hjem