eXTReMe Tracker

torsdag, september 28, 2006


Kjedelig ting nr1
JA det kan du godt si!! Å pakke...
Det er så utolig kjedelig å pakke. Har du noen gang merket det? En må huske og tenke i gjennom alt det man kan komme til å trenge de neste dagene, ukene, månedene osv. Det er ikke rart man vaser seg bort i alle slags mulige andre ting når man i grunnen skal pakke. Ja det er lett å finne på "viktige" ting da.
Og det som alltid skjer er at man glemmer ett eller anna... Kofferten skal ikke overstige 20 kilo, og i værste fall forsvinner den på en flyplass.
Men det ender jo ikke her heller. Når man har vært på tur/ferie så må man jo pakke igjen, og da er det kansje ikke plass lenger.. Enten pga det er blitt kjøpt inn noen ekstra ting som skal hjem, eller rett og slett at man ikke klarer å pakke like godt som mamma hadde gjort hjemme:) hehe jaja.

Gleder meg å reise altså, men er bare så kjedelig akkurat den delen jeg er inne i nå.

1 kommentarer

Blogger Carina sa...

Åh... Pakke er alltid helt forferdelig kjedelig! Men jeg må si at det var ekstra kjipt denne helga. Når du tok kofferten din ut i bilen og var klar til dra, gikk det plutselig opp for meg at du blir borte lenge nå. Alt for lenge... Og det er skikkelig trist! Føler meg skikkelig stusselig her jeg sitter og griner... Men dette skal gå bra. Snart pakker jeg også, og drar på besøk til deg:)

01 oktober, 2006 18:34  

Legg inn en kommentar

<< hjem